Selamat berkunjung ke Azmashop Online, bagi anda yang mendaftar menjadi pengedar Jusmate 5 melalui Azmas Online akan diberi satu blog percuma untuk tujuan mempromosikan produk anda.Jangan lepaskan peluang untuk anda terus berjaya dalam bidang perniagaan ini.Tinggalkan pesanan di blog ini atau sms kepada Kak Sue untuk info lanjut..okeis...Welcome To Azmashop Online... This shop belong to Azmas Collection ...Need Helped,Dont Hesitate To Contact Us Or Call/SMS To 016-6465686 ..... Thank You For Viewing ......

PILIH PRODUK ANDA DISINI!!

Wednesday 10 February 2010

BSY Black Hair Magic - RM 10


sebelum


selepas


sebelum


selepas




BSY Black Hair Magic

Berfungsi untuk:

* mengatasi masalah rambut gugur
* merawat uban
* gatal kulit kepala
* menyihatkan akar rambut
* mengHITAMkan rambut


Boleh digunakan pada bila-bila masa dan dimana sahaja, memastikan anda kelihatan muda dan berwajah baru. Cubalah anda pasti terpegun.


Bahan-Bahan Dan Keberkesanan:


1. Diperbuat daripada tumbuhan herba sebagai bahan kesihatan rambut. Intipati semulajadi tulin daripada Polygonum Multiflorum Thunb, ginseng dan sebagainya. Keberkesanannya terbukti sebanyak 6 kali lebih berkesan daripada shampu hitam rambut lain di pasaran.

2. Sungguh mudah digunakan, keberkesanan hitam segera selepas penggunaan. Hanya perlu 7-10 minit untuk menghitamkan rambut secara semulajadi, bila-bila dan dimana saja. Ia memastikan kehitaman rambut anda dan terserlah dari akar ke bahagian akhir rambut.

3. Satu gabungan sempurna dengan ciri-ciri penghitaman rambut, seumpama vitamin rambut dan perapi. Kini anda boleh terus meninggalkan uban-uban yang menyusahkan.


Digunakan sekali atau 2 kali sebulan

NONI BSY BLACK HAIR MAGIC sangat berkesan untuk menukar rambut anda menjadi hitam berkilat. Lebih hebat, ia dapat mengatasi kelemumur degil, gatal kulit kepala, memberi suplemen kepada akar rambut dan berkesan mengatasi rambut gugur. NONI BSY BLACK HAIR MAGIC selamat dan sihat, tanpa pewarna rambut dan bahan kimia, ia kekal hitam dan tidak akan bertukar menjadi warna merah, lantas menjadi produk terbaik utk menggaya rambut. NONI BSY BLACK HAIR MAGIC ini sangat baik untuk anda yang mengalami masalah uban.

Harga RM10=1 paket (tidak termasuk kos penghantaran).

Jika berminat hubungi kak sue @ 0176367610..


AGEN DICARI SELURUH NEGERI!!! DENGAN HANYA RM150 SAHAJA ANDA SUDAH LAYAK MENJADI AGEN


0 comments:

Pesanan

Nama:
Email:
Alamat Penghantaran:
No.Telefon:
Jumlah Pesanan
Ingin jadi pengedar Ya
Tidak

*untuk menjadi pengedar, anda hendaklah membeli 3 kotak sekaligus dengan harga RM450 sahaja

Pertanyaan

Azmashop Online